Εργαστήρι Παιδιατρικής Φυσικοθεραπείας

Καραγκούνη Κωνσταντίνα 

Πηγές προβληματισμού
  • Το παιδί παρουσιάζει κάποιο κινητικό έλλειμμα σε σχέση με την ηλικία του (δεν ανταποκρίνεται στα αναπτυξιακά ορόσημα της ηλικίας του),
  • Δεν μπορεί  να τρέξει και να σταματήσει,
  • Πέφτει συχνά,
  • Δεν ανεβαίνει σκαλοπάτια χωρίς να πιάνεται,
  • Περπατά με ευρεία βάση στήριξης,
  • Αγαπημένο του παιχνίδι είναι να σπρώχνει και να παλεύει,
  • Δεν πηδά από ύψος,
  • Δεν χοροπηδά στο ένα πόδι,
  • Δεν παίζει εύκολα ομαδικά παιχνίδια,
  • Δεν ντύνεται/ξεντύνεται μόνο του,
  • Κινείται άσκοπα,
  • Εμφανίζει ποιοτικές αποκλίσεις στην κίνηση.
Προσέγγιση
Η θεραπευτική τεχνική «NDT-Bobath νευροεξελικτική αγωγή» με την θεωρητική και εργαστηριακή εκπαίδευση, βασίζεται:
  • Στη μελέτη της φυσιολογικής ανάπτυξης,
  • Στις σύγχρονες θεωρίες ανάπτυξης κινητικού ελέγχου,
  • Στην έγκαιρη αξιολόγηση,
  • Στη θεραπευτική παρέμβαση σε νεογνά, βρέφη και παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.

ΕμπειρίαΕικοσιπενταετής εμπειρία με συνεχή εκπαίδευση στην παροχή υπηρεσιών αποκατάστασης βρεφών, νηπίων και παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

Βασικές Αρχές

Εμπιστοσύνη

Διασφαλίζεται μέσω της ενσυνείδητης παροχής υπηρεσιών και της τήρησης δεοντολογίας και συστημάτων αξιών που σέβονται τον γονέα και το παιδί.